ბლოგი

დავიწყება დამარცხებას ნიშნავს
მკითხველებმა ვიცით – მხატვრული ლიტერატურა სავსეა შემაძრწუნებელი ამბებით.

პრიმო ლევის პოეტური ქიმია - რეცენზია „პერიოდულ სისტემაზე“
მოთხრობებით ავტორს ქიმიური ელემენტები მენდელეევის ცხრილიდან ცხოვრებაში გადმოჰყავს.

ინტერვიუ მაგდა კალანდაძესთან
დაუძლეველ, მუდმივ, განგრძობად შიშს ნიშნავს ჩემთვის მწერლად ყოფნა.

რეცენზია ნატალია გინძბურგის რომანზე „ოჯახური ლექსიკა“
როცა წიგნს დაასრულებთ, თქვენც მოგინდებათ, გაიხსენოთ და შექმნათ საკუთარი „ოჯახური ლექსიკა“.

რეცენზია თამარ ბართაიას რომანზე „ფერფლი“
გქონიათ განცდა, რომ პერსონაჟი, რომლის შესახებაც კითხულობთ, თქვენი ნაცნობი ან ახლობელია, ან სულაც მეზობელი?

ინტერვიუ მინდია არაბულთან
„ჩემთვის წერის სურვილი წაკითხულის იმიტაციის და მიბაძვის სურვილს უკავშირდება“.

რეცენზია აირის მერდოკის რომანზე „ზღვა, ზღვა“
ძნელია იმის თქმა, რაზეა რომანი - სიყვარულზე, ოჯახზე, გასტრონომიაზე, ნევროზზე, დაკარგული დროის ძიებაზე...

რეცენზია მაგდა კალანდაძის რომანზე „მეორე ოთახი“
წიგნი სიყვარულზე: მაგდა კალანდაძის „მეორე ოთახი“ - ამბავი, რომელიც არ მეყო.

რეცენზია მეივის გალანტის წიგნზე „მეთხუთმეტე უბნიდან“
ეს არის ცხრა ამბავი ქვეყნიდან იძულებით გადასახლებულ პერსონაჟებზე.

რეცენზია ერიკ ვუიარის „დღის წესრიგზე“
რა ღირს ადამიანის სიცოცხლე? რა უფრო მნიშვნელოვანია - მიენდო სინდისის ხმას თუ იზრუნო პირად სარგებლზე?

„დიოგენეს“ 2021 წლის ლიტერატურული მოსავალი
ერთად გადავავლოთ თვალი ჩვენს წლევანდელ გამოცემებს.

„მერი პოპინსის“ სამყარო - ინტერვიუ ია კოროშინაძესთან
მთარგმნელი საუბრობს პამელა ლინდონ ტრევერსისა და მის მიერ შექმნილი დაუვიწყარი სამყაროს შესახებ.